ІІ ЕТАП Оцінювання роботи учнів розпочинається із заповнення таблиці «ЗХД». Учні на аркуші паперу активізують попередні знання і це дозволяє встановити особисті відносини з матеріалами, які належить вивчити. Учні починають з мозкового штурму ідей в області «Знаю». Згодом (після демонстрації вчительської презентації), вони індивідуально або в групах збирають питання, які їм кортить вивчити, – «Хочу дізнатися». Потім, коли учні починають відповідати на питання проекту, вони занотовують отриману інформацію в наступну колонку – «Дізнався». Вчитель оцінює діяльність окремих учнів та груп, зокрема, в процесі їхньої роботи, відвідування консультацій (та електронне спілкування з учнями через Інтернет), де він бачить прогрес роботи учнівських груп, віднайдені списки джерел та літератури, Інтернет-ресурсів, їхні міркування. Зустрічі в ході проекту показуватимуть готовність (чи неготовність) учнів до переходу на наступний етап у роботі над проектом. Також вчитель буде намагатися
Завершальний етап Даний курс Intel «Навчання для майбутнього» був розроблений для розвитку творчості та критичного мислення учнів. Цей курс створений для використання ІКТ (інформаційно-комунікаційні технології), який має за мету розвивати уяву учнів й активізації їх навчання. Курс вбачає певним користувачем активну участь у тренінгу та подальшу роботу в навчальному закладі, в якому він працює, та впровадження розроблених навчально-методичних матеріалів у навчальний процес. Очікувані результати: · створення учнями відповідних публікацій, мультимедійних презентацій, вікі-статті, де б учні продемонстрували зазначені знання, вміння та навички; · засвоєння знань з історії середніх віків, а, саме, історія середньовічного міста та його основні верстви населення та розуміння сутності цієї доби; · розвиток комунікативних навичок та навичок співробітництва (розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різни
Comments
Post a Comment