І ЕТАП Визначення теми для подальшого навчання в Intel. Назва обраної теми - " Середньовічний світ Західної Європи"(7 клас). Навчальний проект передбачає вступну презентацію та одна з форм вираження діяльності учнів, яку вони оберали, а, саме, презентація, за темами за розподілом учнівських груп: І група: "Взаємодія людини і природи в Середньовіччі"; ІІ група: "Середньовічне європейське суспільство"; ІІІ група: презентація на тему:"Європейське середньовічне місто".
ІІІ ЕТАП На момент проекту, вчитель демонструє учням вчительську презентацію, яка ознайомить їх з темою дослідження, з ключовими, змістовними та тематичними запитаннями, а також допоможе осягнути, що вони мусять робити під час виконання проекту. Дана презентація буде слугувати планом роботи над проектом. На початку співпраці він надає список джерел, в яких можна знайти потрібну інформацію, домовляється з учнями про консультації. Література 1 . Дефурно Марселен Повседневная жизнь в эпоху Жанны д'Арк. – СПб.:Издательская группа «Евразия», 2002. – 320 с. 2. Иванов К.А. Средневековый замок и его обитатели / К.А. Иванов. – изд. 3-е, доп. – Санкт-Петербург : Типо-литография М.П. Фроловой, 1907. – 126 с. 3. Курціус Е.Р. Європейська література і латинське середньовіччя. - Львів: Літопис, 2007. - 752 с. Додаткова література для подальшого ознайомлення учнів з історією повсякденності різних історичних періодів ...
ІІ ЕТАП Оцінювання роботи учнів розпочинається із заповнення таблиці «ЗХД». Учні на аркуші паперу активізують попередні знання і це дозволяє встановити особисті відносини з матеріалами, які належить вивчити. Учні починають з мозкового штурму ідей в області «Знаю». Згодом (після демонстрації вчительської презентації), вони індивідуально або в групах збирають питання, які їм кортить вивчити, – «Хочу дізнатися». Потім, коли учні починають відповідати на питання проекту, вони занотовують отриману інформацію в наступну колонку – «Дізнався». Вчитель оцінює діяльність окремих учнів та груп, зокрема, в процесі їхньої роботи, відвідування консультацій (та електронне спілкування з учнями через Інтернет), де він бачить прогрес роботи учнівських груп, віднайдені списки джерел та літератури, Інтернет-ресурсів, їхні міркування. Зустрічі в ході проекту показуватимуть готовність (чи неготовність) учнів до переходу на наступний етап у роботі над проектом. Т...
Comments
Post a Comment